Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
Brugge die Scone

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Chantal



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 122
Woonplaats: Brussel

BerichtGeplaatst: Di 27 Nov 2007 20:06    Onderwerp: Brugge die Scone Reageer met quote

bedankt voor het hele toffe initiatief v�ronique
het was een prachtige dag waarvan ik van de 1ste tot de laatste minuut heb genoten
perfect georganiseerd, prachtige plekjes ontdekt in brugge, je mag dat nog doen Wink
groetjes
tal

PS bij deze wil ik de andere teams nu al een hart onder de riem steken ....
volgens mij zullen wij " DE BRUGSE ZOTTEN" morgen met de hoofdprijs gaan lopen Twisted Evil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Kirsten



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 205
Woonplaats: Vilvoorde

BerichtGeplaatst: Do 29 Nov 2007 12:10    Onderwerp: Reageer met quote

Normaal zouden wij gewonnen hebben moest Marc geen idiote visnamen uitgevonden hebben. Very Happy

Ik heb een paar leuke foto's ... zal men best doen om ze ooit op de website te plaatsen Confused

En V�ronique, nen dikke proficiat want ik heb ervan genoten. Nie veel gezien Embarassed want lag steeds dubbel van het lachen of aan 't springen voor een houten pop die maar niet in beweging wou ('t schijnt dat er een verborgen on/off knopje was?) of bijna overreden door een paard of nog GPS aan 't spelen.

Kitty
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Chantal



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 122
Woonplaats: Brussel

BerichtGeplaatst: Do 29 Nov 2007 12:42    Onderwerp: BRUGGE DIE SCONE Reageer met quote

ja kitty, da van da paard heb ik met mijn eigen ogen gezien, we waren je bijna kwijt Very Happy

het mag nog eens gezegd, KNAP GEDAAN van V�ronique Exclamation

zelfs tot op het einde, wat onzen hans heeft gisteren een prachtig, origineel kunstwerkje gewonnen
hoewel dat natuurlijk, eigenlijk-feitelijk, voor iemand van de ploeg van de "BRUGGSE ZOTTEN" had moeten geweest zijn Evil or Very Mad

doei,
tal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
karla



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 108
Woonplaats: Bertem

BerichtGeplaatst: Vr 30 Nov 2007 14:39    Onderwerp: Reageer met quote

Kan er hier iemand niet tegen zijn/haar verlies??

Ik vind dat de beste gewonnen hebben.

Roger heeft zijn 'Rogerkes' als een echte leider Cool naar de overwinning geleid.
Hij heeft zijn 'knechten' laten rijden en de laatste sprint naar 'den Brugse Zot' gewonnen Very Happy
En dat allemaal 'puur natuur'!

Het 'spellewerk' van V�ronique is inderdaad een echt kunstwerkje!

Jan, de foto's zijn mooi en leuk; je kan goed zien dat iedereen een toffe zondag heeft gehad.

Groetjes,

Kaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Kirsten



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 205
Woonplaats: Vilvoorde

BerichtGeplaatst: Vr 30 Nov 2007 17:45    Onderwerp: Reageer met quote

Inderdaad, ik heb me goed geamuseerd en de foto's zijn zoals gewoonlijk prachtig of komt dat door de modellen van het dreamteam?

Kitty
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Chantal



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 122
Woonplaats: Brussel

BerichtGeplaatst: Di 04 Dec 2007 20:22    Onderwerp: Reageer met quote

wel onze jan heeft weer "vree neig" zijn best gedaan met de foto's !

enkele prachtige zichten (nr 23 & 30!) ; een paar hele originele invalshoeken (nr 36 & 41); en natuurlijk weer een paar unieke "pareltjes" voor het archief van diving zaventem (nrs 10 & 17 & 38!)
Very Happy

tot morgen
tal


ps leuk artikeltje trouwens kaaike over onze uitstap Exclamation
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group