Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
Wrakduik 2006

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Te plannen activiteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Stijn



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 29
Woonplaats: Sterrebeek

BerichtGeplaatst: Do 27 Okt 2005 18:49    Onderwerp: Wrakduik 2006 Reageer met quote

Wrakduik 2006

Enkele leden hebben mij al gevraagd "En waar gaan we volgend jaar naar toe". De wrakduikvakantie in Engeland is duidelijk bevallen, en dat vraagt om herhaling.
Ik zou al twee voorstellen willen lanceren, maar andere suggesties zijn meer dan welkom.

1) Bretagne (Finist�re)
880 km. Aan het uiterste puntje van Bretagne, dus eigenlijk in de Atlantische Oceaan. Het zicht is naar het schijnt uitzonderlijk goed. En oh ja, vanwege de rotsen zijn er ook massa's wrakken, waaronder de Amoco Cadiz - ��n van de grootste wrakken ter wereld. Zie
www.iroiseplongee.com

2) Hy�res
1130 km. De �les d'Hy�res liggen in de buurt van Toulon. Ik neem aan dat de omstandigheden vergelijkbaar zijn met Niolon. Rondom de eilanden liggen er verschillende wrakken. Zie
www.aqualonde-plongee.com
www.espacemer.fr
www.aquanaute.com/eau.bleue/

Dan is er ook nog de kwestie van de datums. Hopelijk komt er eensgezindheid om in Juni dan wel September te gaan.

Toch nog even vermelden dat verschillende wrakken op -40m liggen, en dat een aangepaste dieptekwalificatie dus vereist is.

Ik zou het appreci�ren als jullie op dit bericht zouden willen reageren met jullie opmerkingen en voorkeuren.

De groeten,
Stijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Guy



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 170
Woonplaats: Brussel

BerichtGeplaatst: Do 03 Nov 2005 14:18    Onderwerp: wrakduik Reageer met quote

doe voor mij maar bretagne, dat ziet er goed uit.

ps: nog een site v/e duikclub in hyeres www.sub-plongee.com
naam v/d club is triton plongee sarl,binnen een paar daagjes weet ik er meer over, want er zijn mensen v/d club van bornem naartoe
periode; voor mij liefst september, want ik zou graag in oktober naar egypte gaan
grtjes guy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Te plannen activiteiten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group