Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
Bedampende bril voorkomen

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Weetjes
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Stijn



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 29
Woonplaats: Sterrebeek

BerichtGeplaatst: Zo 09 Mei 2004 11:13    Onderwerp: Bedampende bril voorkomen Reageer met quote

Ik heb me lang de aankoop van een nieuwe bril beklaagd, omdat hij binnen de twee minuten bedampte, zonder dat er iets aan te doen was. Verschillende buitenduiken zijn zo "de mist ingegaan" (woordspeling zelf bedacht).

Ik heb alle middeltjes geprobeerd, dreft, scheerzeep, tandpasta, een goede rochel, en een speciaal anti-fog flesje van Scubapro; niets hielp. Wat uiteindelijk de oplossing bracht is "jex". Voor mensen die nooit in de keuken staan: fijn staalwol om castrollen te kuisen. Deze staalwolproppen zijn gedrenkt in zeep. Gewoon het glas voorzichtig met het staalwol inwrijven in kleine kringetjes, en voil�. Het volstaat voor de duik in de bril te spugen om bedampen te voorkomen. Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bart
Site Admin


Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 79
Woonplaats: St Stevens Woluwe

BerichtGeplaatst: Zo 09 Mei 2004 19:37    Onderwerp: Reageer met quote

Nu weten we wie bij jullie in de keuken staat Laughing

Bedankt voor de tip. V� had er al lang last van, zelfs mijn rochels van uitstekende kwaliteit hielpen niet altijd. We zullen het zeker eens uitproberen.

Groetjes,
Bart.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Weetjes Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group