Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
Celtic Party

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kirsten



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 205
Woonplaats: Vilvoorde

BerichtGeplaatst: Wo 30 Jul 2008 19:40    Onderwerp: Celtic Party Reageer met quote

H� Tal,

Tof verhaal en inderdaad ik vond het ��n van de betere feesten, met veel ambiance, leuke spellekes een prachtige irisch pub waar we aan de toog konden hangen. Wat moeten we meer hebben???

Als dat elk jaar beter wordt dan zitten we volgend jaar in de zwitserse of oostenrijkse bergen? In een goddelijke houten barak met een kudde schapen om ons heen en rond een echt stoveke met nen halve liter bier in de pollen. Een heeeeeeeeeel veeel Heidi's
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Chantal



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 122
Woonplaats: Brussel

BerichtGeplaatst: Di 05 Aug 2008 17:59    Onderwerp: Reageer met quote

Dag Kitty

Voor mij stond de Cara�bische-avond jarenlang op nummer 1 Exclamation
Wel ... voortaan neemt de Celtic Party die plaats in : het verrassingseffect; de muzikanten, de schitterende avondgloed, de relaxe sfeer, de knappe mannen (�n vrouwen) , het zalige eten �n drinken, het prachtige decor + den toffe ambiance tot in de late uurtjes, maakten het voor mij tot nu h�t beste clubfeest ooit Very Happy

Cheers
Tal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
karla



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 108
Woonplaats: Bertem

BerichtGeplaatst: Wo 06 Aug 2008 6:51    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Tal,

met een beetje retard omdat het van het verre Ierland moest komen ... Embarassed

Leuk artikel meid Exclamation
't is alsof ik het terug beleefde ... gerokte mannen, rooie haren, .. lekkere Gordons, stevige schapenmaag Laughing ....live muziek Cool een echt Keltisch dorpsfeest zonder weerga .. inderdaad het beste themafeestje tot nu toe.

Greets,
Kaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Chantal



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 122
Woonplaats: Brussel

BerichtGeplaatst: Wo 06 Aug 2008 19:31    Onderwerp: Reageer met quote

merci kaaike Wink
nu nog h������������������������l v��l geduld uitoefenen , in afwachting van de film .....
als we den hans mogen geloven (en dat doen we uiteraard) zal het maar een KORTFILM worden, aangezien er maar 30% gelukt is ..... Rolling Eyes maar beter kort en krachtig dan niksmendalle Exclamation
doei
tallie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group