Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
diving safari

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
karla



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 108
Woonplaats: Bertem

BerichtGeplaatst: Ma 03 Nov 2008 13:33    Onderwerp: diving safari Reageer met quote

Sala in de koem,

ik zie hier al een paar heeeeel goei fotokes van groep II.
zo te zien was dat daar een toffe bende en Hans en ik hebben eigenlijk toch een beeteke spijt da w'er nie bij waren. Maar we hebben wel veel aan jullie gedacht.
ik zie dat er nog geen fotokes gepost zijn van groep I. Maar ja, we hadden dan ook onze pro-papperazzi kitty niet bij h�!
hopelijk zien we binnenkort ook iets verschijnen van week 1? Voelt 'I kill you" zich geroepen? Of het vrouwke van 'den bedhouien' ? Wink

hasta la vista (ik weet het da's geen arabisch, maar gulle verstaat dat toch h�)

kaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Kirsten



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 205
Woonplaats: Vilvoorde

BerichtGeplaatst: Di 04 Nov 2008 18:56    Onderwerp: Reageer met quote

ja karla, hebben ze daar in de eerste week geen enkel kiekje genomen?

allez h� mannekes ...... aan het werk. Ik hoop dat ons Cindy toch niet te neig geschrokken is van haar ventje

kitty
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Chantal



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 122
Woonplaats: Brussel

BerichtGeplaatst: Wo 12 Nov 2008 6:36    Onderwerp: Reageer met quote

Toffe foto�s en grappige commentaren Kit
Er zitten enkele knappe portretten bij van Soni (24) en van jou en je buddy (141).
Een prachtige zonsondergang (45) en een kleurrijk �zicht op zee� (62) horen er natuurlijk ook altijd bij.
En eindelijk weet ik nu wat het �cht betekent om �trappen� te doen dankzij foto 88
Doei
Tal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group