Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
zoo backstage,laatste richtlijnen !!!!!!!

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Andere activiteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Guy



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 170
Woonplaats: Brussel

BerichtGeplaatst: Zo 16 Nov 2008 9:55    Onderwerp: zoo backstage,laatste richtlijnen !!!!!!! Reageer met quote

Activiteit ingevoerd via de Agenda

Datum: 2008-11-23 09:00

Zoo backstage laatste richtlijnen !!!!!!!!

Hallo iedereen, volgende week zondag is het de 23 ste november en hopelijk zijn jullie het bezoekje aan de zoo niet vergeten.

Hieronder nog wat info en afspraken !!!!!!

Afspraak op de parking van het zwembad om 9u, we vertrekken daar ten laatste om 9u 15 richting Antwerpen.
Parkeren doen we het best op de Q parking, deze ligt onder het Astridplein , juist voor de zoo.

Voor de mensen die direct naar Antwerpen gaan of komen, afspraak om 10u ten laatste aan de ingang van de zoo
Indien je direct naar Antwerpen gaat, geef me dan een seintje, zodat we niet onnodig staan te wachten. ;-(

Onze rondleiding duurt 2u30 en daarna kan je de zoo op eigen houtje bezoeken, er iets gaan eten of verlaten wanneer je wil, maar dat maakt iedereen voor zich zelf uit.

Indien je na onze rondleiding nog wat wil eten in de zoo

� Self-service �De Flamingo�
� Self-service �Het Stokstaartje�
� Hamburgerstand �Het Girafke�
� Wafelstand �De Chimp�
� Picknick
� Lunchbox

Indien je nog iemand wil mee nemen, er kunnen nog steeds een 14 tal personen bij, ik heb voor 2 groepen geboekt.
Dus indien je broer, zus, lief, kameraad of ouders nog mee willen laat me dan iets weten zodat ik je al of niet kan bevestigen of er nog plaats is.

Moest er iets tussen komen, bel of stuur een berichtje naar
0475 36 95 20

Voila, tot zondag

dikke beis guy









Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Andere activiteiten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group