Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
Rondvraag KAAPVERDIE April 2016 (geannuleerd)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Duikactiviteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Guy



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 170
Woonplaats: Brussel

BerichtGeplaatst: Za 25 Jul 2015 17:49    Onderwerp: Rondvraag KAAPVERDIE April 2016 Reageer met quote

Activiteit ingevoerd via de Agenda - !!! geannuleerd op 03/08/2015 !!!

Datum: 2016-03-14 12:00     Inschrijven: moet je doen via de agenda.

OPGELET !!!!!!!
Deze reisdatum is gewoon een voorbeeld, prijs voor begin april is nog niet gekend !!!

Reizen moet, reizen doet je goed, wa peinsde daar van.
Vraagske, ik ben ondertussen al door een paar mensen aangesproken ivm onze clubreis van 2016.
Sommige zien Egypte wel zitten maar dan liefst eens een live-aboard .
Ondertussen heb ik nog een ander voorstel gekregen dat ook wel eens tof zou kunnen zijn en waar ook niet duikers mee naartoe kunnen: Kaapverdië

Dit is een voorstel van't reisagentschap, bekijk het eens en laat me AUB via mail weten of je al dan niet interesse hebt voor deze reis of dat je liever naar Egypte gaat.
Ik heb geen glazen bol en weet niet wat IS of andere terreurgroepen nog van plan zijn in Egypte, maar sommige mensen beginnen stilaan schrik te krijgen om daar nog heen te gaan.
Let wel op, de reis naar Kaapverdië gaat over 9N/10dagen:

Wanneer:14 maart tot 23maart 2016

Waar: CLUB HOTEL RIU FUNANA
formule ALL INN
inbegrepen 12 bootduiken
Prijs: 1612 euro p/p op basis van verblijf 2persoonskamer
Prijs niet duikers: 1256 euro

https://www.jetair.be/nl/hotel/kaapverdie/sal-cabo-verde-kaapverdie/clubhotel-riu-funana-26872

Graag jullie opmerkingen voor 16 augustus, inschrijven mag maar is nog niet bindend.

Voilà, laat maar eens horen hoe of wat
Beis Guy



Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Duikactiviteiten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group