Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
VVW-Duiken Zeestage Niolon 2016 (27/09-02/10)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Duikactiviteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hans



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 85
Woonplaats: Bertem

BerichtGeplaatst: Do 28 Jan 2016 11:31    Onderwerp: VVW-Duiken Zeestage Niolon 2016 (27/09-02/10) Reageer met quote

Activiteit ingevoerd via de Agenda

Datum: 2016-09-27 18:00     Inschrijven: moet je doen via de agenda.

Dag DZ�ers,

Mogelijk ontvingen jullie enkele dagen geleden een mail van VVW-Duiken i.v.m. de door onze duikfederatie georganiseerde zeestage te Niolon-F.

In 2015 is het er niet van gekomen om met enkele mensen van de club mee te gaan
maar misschien zijn er voor de volgende editie wel kandidaten. maar ik he wel zin om
Als we met een groepje van onze club kunnen inschrijven heb ik wel zin om nog een keertje mee te gaan!

De stage gaat door van dinsdagavond 27 september tot zondagmiddag 02 oktober (thuis rond de middag).

Meer info vind je op de
http://www.vvw-duiken.be/index.php/17-nieuws/niolon/179-niolon?showall=1&limitstart=

En op http://niolon.vvw-duiken.be/#!home vind je ook nog foto�s van de edities van enkele jaren terug.
Hier en daar herken je trouwens nog enkele DZ-hoofden.

Heb je vraagjes, wil je meer weten over wat �Niolon� is, wat daar gebeurt,
en hoe het er daar aan toe gaat, of wil je zowiezo meegaan, bel of mail me dan gerust.

(!!!laat wel zeker eerst iets weten dus niet zomaar en meteen op de site inschrijven alvorens we mekaar even gesproken of gemaild hebben)

Groetjes,

Hans
0475 528 678



Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Duikactiviteiten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group