Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
open water

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jan



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 122
Woonplaats: Zaventem

BerichtGeplaatst: Ma 16 Aug 2004 11:36    Onderwerp: open water Reageer met quote

Nog een film om naar uit te kijken. ik weet niet wanneer hij bij ons in de zalen komt maar je kan hier al eens gaan kijken.
http://www.openwatermovie.com/

waarschijnlijk niet half zo interessant als mijn film over Egypte Wink , maar wel veel spannender.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam MSN Messenger
Gast






BerichtGeplaatst: Vr 20 Aug 2004 11:33    Onderwerp: Open Water Reageer met quote

dag jan,
ziet er inderdaad akelig spannend uit,
't is maar best dat ze die film nu nog niet in onze zalen spelen, want anders zou ik mij minder op mijn gemak voelen in sulawesi ...
groetjes
chantal

ps ik weet wel ZEKER dat die film niet aan den uwe zal kunnen tippen op artistiek vlak
Naar boven
Pascal



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 9
Woonplaats: Diegem

BerichtGeplaatst: Ma 23 Aug 2004 20:06    Onderwerp: Reageer met quote

Dit ziet er goed uit Shocked . Ik vraag mij enkel af hoe ze 79 minuten dobberend in het water boeiend en varierend kunnen houden. Hopelijk geen uur aan een stuk haaien die rondzwemmen Crying or Very sad .
We zullen moeten gaan kijken om het te weten. De trailer, maar vooral de reviews beloven wel een boeiend filmpje.

Bedankt voor de tip Jan. Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail AIM Naam
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group