Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
home trainer??

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
karla



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 108
Woonplaats: Bertem

BerichtGeplaatst: Ma 03 Apr 2006 10:21    Onderwerp: home trainer?? Reageer met quote

Hello diverkes,

ik zit met een 'probleem' Embarassed
ik ben in zware discussie met Hans Evil or Very Mad over de aankoop van een home-trainer en hij heeft mij gezegd dat ik best eens bij jullie navraag.

ik zou willen proberen of ik het kan volhouden om elke dag effe 'op het fietske' te zitten terwijl ik naar het nieuws of andere shit op de TV kijk Smile
heeft er iemand ervaring hiermee of heeft er iemand soms een home trainer die ik effe in bruikleen kan hebben om mijn gelijk te halen Question

merciekes en kusjes,

Kaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wilfried



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 12
Woonplaats: Peutie

BerichtGeplaatst: Di 04 Apr 2006 11:59    Onderwerp: Reageer met quote

Kaai, ik heb ooit zo'n home trainer aangekocht en dat ding stond eerst in de woonkamer. Daar werd Wilfried zot van het lawaai en kon geen TV kijken terwijl ik zat te fietsen. Dus home trainer naar de slaapkamer, elke ochtend op de fiets. Maar ook daar werd Wilfried wakker van het lawaai dus wed de home trainer enkel als kleding kapstok gebruikt. En daar was ik niet treurig om! Na enkele jaren in de weg te staan heb ik hem uiteindelijk verkocht aan een collega die hem enkele weken heeft gebruikt om van zijn knie operatie te herstellen. En deze collega heeft hem ondertussen ook al weer verkocht. Dus, misschien eens horen bij de mutualiteit, daar verhuren ze ook zo'n dingen. Ter info, die van mij was ne Sven en maakte veel lawaai!
Groetjes,
Veerle
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
karla



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 108
Woonplaats: Bertem

BerichtGeplaatst: Di 04 Apr 2006 12:04    Onderwerp: Reageer met quote

merciekes Veerle,

zal mijn licht eens opsteken bij de ziekenkas.

groetjes en tot binnenkort.

liefs

kaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group