Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
1000ste Hans

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
karla



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 108
Woonplaats: Bertem

BerichtGeplaatst: Vr 30 Sep 2005 8:44    Onderwerp: 1000ste Hans Reageer met quote

Hoi,

Awel mannen, Hans en ik hebben genoten van de verrassing die jullie voor ons hadden in de grot van Nemo 33.
Het was een tof duikje en .... Hans en ik gaan zeker vandaag op de website van Nemo om ons te 'registreren', dan is de volgende ook aan een goedkoper tarief en kunnen we een Affligem meer drinken Very Happy

Voor de meesten onder jullie ... tot zaterdag.

Kaai

PS Rudy: de wafeltjes zijn 'soldaat' gemaakt Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Rudy



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 28
Woonplaats: Tervuren

BerichtGeplaatst: Wo 19 Jul 2006 7:07    Onderwerp: 0 is zo weinig antwoorden ! Reageer met quote

Ik ga weer even terug in de tijd.
Het was weer een toffe avond en de afwezigen hadden ......
Het is maar een betegelde put van 35m diep waar je niet veel meer kunt doen dan beginnelingen opleiden maar ik vond het werekeer zalig Guy !
Hans en Karla proficiat !
Ik hoop dat we een zonnige zomer krijgen zodat we karla en Chantal nog eens een keertje kunnen meenemen in de fantastische oosterschelde.

Cheers ! De toekomstige bompa (nu al 5 maand wel eigenlijk).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group