Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
Ik heb vandaag iets tofs ontdekt! En nuttig.

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Pascal



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 9
Woonplaats: Diegem

BerichtGeplaatst: Do 13 Mei 2004 16:06    Onderwerp: Ik heb vandaag iets tofs ontdekt! En nuttig. Reageer met quote

Hallo iedereen,

Ik ben vandaag iets tegengekomen dat voor sommigen wel eens heel nuttig kan zijn Idea .

Er bestaat een website die op een redelijk goeie manier andere websites kan vertalen in het Nederlands. Vooral interessant voor mensen die het Engels of Frans iets minder machtig zijn Confused . Je kan vanuit verschillende talen naar het Nederlands overzetten. Weliswaar niet perfect maar je kan tenminste het artikel in je eigen taal lezen.

Soms ook wel lachwekkend (Cavedivers zijn bvb Holduikers). Je moet de website van Cavediving.com eens vertalen en je komt niet meer bij Laughing Laughing

Het adres is:
http://babelfish.altavista.com/

Have Fun
Pascal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail AIM Naam
Bart
Site Admin


Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 79
Woonplaats: St Stevens Woluwe

BerichtGeplaatst: Do 13 Mei 2004 16:50    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, ik kon het niet laten natuurlijk, hier is de Engelse versie van onze site:

Welcome

In the first place this site has been intended for our club members. Them another manner is with each other in contact comes, organise activities, nieuwtjes to exchange, photograph to publish etc... A beautiful and interactive supplement for our club booklet "'t Plonske". You read here the tales and experiences of the members of Diving Zaventem vzw.

Hoezo? Are you no member of our dive association? Of course are also you welcome and invite we you from to discover be lived what there zoal can within our club.

Diving Zaventem.


Vooral de tweede paragraaf is hilarisch!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group