Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
't viel tegen gisteren

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Duikverslagen (korte)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Jan



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 122
Woonplaats: Zaventem

BerichtGeplaatst: Do 21 Sep 2006 16:41    Onderwerp: 't viel tegen gisteren Reageer met quote

Laughing 't is maar een graptje Laughing

't was weer een fantastisch mooie nachtduik, ditmaal aan 't sas van Goes samen met Jo en Ann.
Geen record aan sepia's maar toch ruim voldoende. Uitstekend zicht ook waardoor we een grote tong en een gigantisch grote tong hebben gevonden. ook nog een sepiola, grote en heel grote zeedonderpadden, vorskwab, kreeften... je weet wel de usual maar daarom niet minder mooi. (Watertemp. nog steeds een aangename 19�.)

en ook een zeepaardje

Laughing neen, 't is weer een graptje, maar ooit wil ik dat hier toch eens kunnen schrijven. Volgende week misschien want dan gaan we terug. Als er nog iemand mee wil want mijn vaste buddy zit dan in de Fillistijnen (of daar in de buurt)

Nadien debriefing met een lekker vedett en uitzicht op duizenden sterren en een nachtelijke oosterschelde.
zalig toch
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam MSN Messenger
Johan



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 18
Woonplaats: Vossem

BerichtGeplaatst: Do 21 Sep 2006 19:55    Onderwerp: Reageer met quote

't was inderdaad toch goe. De afwezigen haden weer eens ongelijk.
En het ziet er naar uit dat volgende woensdag weer zal kunnen want het zwembad (of wat er nog van zal overblijven) heeft laten verstaan dat het volgende week ook nog zal toe zijn.

Dit zal ik nog wel in een officiele mail melden.
De sepia's gaan ons nog de oren uit komen als dat zo blijft doorgaan.
Maar dat mag natuurlijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Duikverslagen (korte) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group