Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
Ambras op de vismet

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Andere activiteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Guy



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 170
Woonplaats: Brussel

BerichtGeplaatst: Wo 05 Sep 2007 14:22    Onderwerp: Ambras op de vismet Reageer met quote

Activiteit ingevoerd via de Agenda

Datum: 2007-12-15 20:00     Inschrijven: moet je doen via de agenda.

Beste cameroute,chers amis.
Langst deize weg zaak aale wille loate weite da dei manne van't Brussels volkstejoeter e neut tonielstukske inie geflanst emme.
Ambras op de vismet, ik paas effenaf da et wei serieus de moeite gou weure, veul ambras,aonaaveraa,lawaait,malkander zwet moake en de tense entant un peut d'amour, ik zien et al veu mij.
Wa goat da grapske koste, awel ni veul, 11 euroskes mo en do van geive dei manne nog e stuk af ves kom op teige de cancer, donc wijle meute do eine allien al vè de support. ( we goan ons do ni loate kenne)
Ik em ve de moment 28 ploshe gekocht, let mij dus zo rap meugelijk weite of dagge mij geut, want dei tickette zen allemoal al bekan gelikideit.
Over wa goat da stukske?
Aan onze kust was er ooit een vissersdorp, waar Brussels werd gesproken.
In dat dorp speelt "Ambras op de vismarkt zich af"
Omdat vele mannen op zee omkwamen was er een groot overschot aan vrouwen.
Tussen de vrouwen heerste dan ook een grote concurrentiestrijd om een man aan de haak te slagen, alle middelen waren goed om de gunst van een partner te winnen.
Zwartmaken,verdachtmaken,beledigen en zelfs molesteren van de tegenpartij behoorde tot de toegepaste technieken.
Dat leidde tot jaloerse scènes en vechtpartijen tussen verschillende families en ..............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jan



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 122
Woonplaats: Zaventem

BerichtGeplaatst: Wo 05 Sep 2007 15:26    Onderwerp: Re: Ambras op de vismet Reageer met quote

Guy schreef:

Over wa goat da stukske?
Aan onze kust was er ooit een vissersdorp, waar Brussels werd gesproken.



Dat is dus van inden tijd dat Brussel nog aan zee lag. lang heel lang geleden
Twisted Evil
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM Naam MSN Messenger
Guy



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 170
Woonplaats: Brussel

BerichtGeplaatst: Wo 05 Sep 2007 19:45    Onderwerp: Reageer met quote

natuurlijk Jan, wist de gij da ni.
En nog iet, as da ijs blijft smelte on de poolnord stoat er binnetkeut waoter tot on de trappen van den basiliek van koekelberg.
en vous embrassant guy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Andere activiteiten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group