Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
THE SOUL OF MUSIC

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Duikactiviteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Chantal



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 122
Woonplaats: Brussel

BerichtGeplaatst: Vr 19 Okt 2007 6:46    Onderwerp: THE SOUL OF MUSIC Reageer met quote

Activiteit ingevoerd via de Agenda

Datum: 2007-11-02 20:00     Inschrijven: moet je doen via de agenda.

Hi soulbrothers and soulsisters !!!!

Hou je van "good vibrations" en wil je eens lekker uit de bol gaan op prachtige "groovy tunes"

Wel dan mag je het optreden van JOSS STONE niet missen!!!!

WAAR : LOTTO ARENA ANTWERPEN
WANNEER : VRIJDAG 2 NOVEMBER � 20u00
KOSTPRIJS : 36 � 39 � 42 euro (inclusief servicekosten)
TICKETS : via internet www.sportpaleis.be OF via telefoon 070/345 345(09.00-12.30/13.30-18.00)

Mijn ticket is al besteld, ik ga dus in ieder geval!!
Alleen als het moet� maar natuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugd
En er zijn nog voldoende tickets over!! Ik heb er eentje van 42� genomen, dit zijn de TOP-staanplaatsen waar je beste kan dansen & shaken !
Jammer genoeg bestaan er geen groepstarieven, dus ieder moet apart bestellen.

Zitten er Soulfans en Soulfanaten in de club?
Indien ja, schrijf je dan nu in !
Weet je het niet zeker? Surf dan even naar haar site http://www.jossstone.com

Let�s shake that ass Wink

Tal

PS we regelen later nog wel waar en wanneer we afspreken

Joss Stone
Jong, talentvol, kleurrijk en eigenzinnig. Dat is het minste wat van Joss Stone kan worden gezegd. De 19-jarige Britse zangeres verkocht 7,5 miljoen stuks van haar eerste 2 albums �The Soul Sessions� en �Mind, Body and Soul�. Ze kreeg prompt de stempel �toekomst van de soul� opgeplakt. Op haar nieuwe album �Introducing Joss Stone� flirt ze nu ook met r&b en hiphop. Met de hulp van producer Raphael Saadiq (ook gekend van D�Angelo en Jill Scott) slaagt Joss Stone er in moderne soul een nieuw elan te geven. Nieuwe single �Tell Me What We�re Gonna Do Now� met een gastrol voor Common, brengt de zomer nu al naar de radio. Op vrijdag 2 november zal het nazomeren in Antwerpen, want die avond treedt Joss Stone op in de Lotto Arena. En dat wordt het eerste zaalconcert van Joss Stone in België. Haar enige passage hier dateert alweer van 2004 toen ze op een mooie namiddag de Marquee van Rock Werchter in vuur en vlam zette.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Duikactiviteiten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group