Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
Deep Blue

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wie is er vorige zondag werkelijk met zijn lui gat in de zetel blijven plakken?
Ikke!
16%
 16%  [ 1 ]
Ikke niet, ik ben gaan sporten (duiken)!
0%
 0%  [ 0 ]
Ikke niet, ik zit zondag altijd bij mijn schoonmoeder! (weinig punten)
0%
 0%  [ 0 ]
Ikke niet, ik zat op een ander (interpreteer maar hoe ge wilt)!
16%
 16%  [ 1 ]
Ikke niet, want de 10-uren mis was langer dan voorzien!
16%
 16%  [ 1 ]
Ik ben meegeweest naar Deep Blue! (Maximum punten)
50%
 50%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 6

Auteur Bericht
Pascal



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 9
Woonplaats: Diegem

BerichtGeplaatst: Do 22 Apr 2004 16:34    Onderwerp: Deep Blue Reageer met quote

We zijn met een kleine delegatie (7) naar Deep Blue gaan zien. Mooi filmke. De afwezigen hadden ongelijk. Die zaten waarschijnlijk weeral met hun gat in de fauteuil naar VTM te kijken op ne zondagnamiddag Very Happy . Dus: mooie film met prachtige natuurbeelden (alhoewel dat ze iets meer vanop grote diepte hadden mogen laten zien). Daarna een cafeeke gaan doen en dan nog een stukske gaan eten (ge weet als ge zat zijt dan krijgt ge honger). Wij dus naar de Pitta restaurant in Vilvoorde en t'heeft weeral gesmaakt en we emme goe gelachen. Iedereen bedankt die meegegaan is en hopelijk komen de andere sissy's ook eens uit hunne zetel als er nog iets georganiseerd wordt (behalve de doorzetters die gaan duiken natuurlijk). Past maar op dat ge geen gat in ulle fauteuil krijgt van wortel te schieten! Razz

Voila sie, het forum Chit Chat is hiermee officieel geopend! Laat maar komen grietje!
Pascal de ex-secretariskwal

Goe gedacht Bart om met emoticons te werken, dan kunt ge toch een grapje extra benadrukken. (Gelukkig maar Embarassed !!)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail AIM Naam
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group