Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
domme vraag over de website

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
karla



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 108
Woonplaats: Bertem

BerichtGeplaatst: Di 07 Feb 2006 15:42    Onderwerp: domme vraag over de website Reageer met quote

Hoi Bart,

Ben ik nu aan het dromen .... of is het correct dat er regelmatig nieuwe foto's op onze home-page staan Question
Ik had de indruk dat het er gisteren andere waren? Die mannen van Bonaire stonden er toch niet op?

Misschien een domme vraag h� Embarassed , maar het intrigreert mij toch effe.
Of is het een lus??? Confused Ik kan me niet indenken dat jij en V� elke avond beslissen welke leuke kiekjes er de volgende dag op de home-page zullen staan, jullie hebben beslist wel wat anders te doen Laughing

Thanks en tot binnenkort,

Kaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Bart
Site Admin


Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 79
Woonplaats: St Stevens Woluwe

BerichtGeplaatst: Di 07 Feb 2006 22:01    Onderwerp: Reageer met quote

Dag Kaai,

Domme vragen bestaan niet en inderdaad, de foto's op de homepage veranderen elke keer. Af en toe, als ik eraan denk, voeg ik eens wat foto's toe aan de "pool" van foto's en hieruit wordt willekeurig gekozen elke keer als je de homepage laadt. Daardoor krijg je in principe elke keer een andere reeks, wat de site een iets dynamischer zicht geeft. Ook voor de mailtjes, ivm activiteiten enzo, wordt telkens een willekeurige foto gekozen uit de "pool".

Groetjes en tot binnenkort,
Bart.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
karla



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 108
Woonplaats: Bertem

BerichtGeplaatst: Wo 08 Feb 2006 8:18    Onderwerp: Reageer met quote

merciekes Bart,

mysterie opgelost Very Happy

groetjes,
kaai
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group