Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
30/12/2006 la Roche Fontaine

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Duikverslagen (korte)
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rudy



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 28
Woonplaats: Tervuren

BerichtGeplaatst: Za 30 Dec 2006 18:24    Onderwerp: 30/12/2006 la Roche Fontaine Reageer met quote

Ik moest en zou nog eens duiken in 2006.
De winterduikers van DZ hierover ingelicht en er was toch ��n die met soortgelijke gevoelens zat (misschien meer). Het werd la Roche Fontaine, waar we in heel helder water vertoefden naarmate we dieper gingen.
De temperatuur bedroeg 9�C en de put beneden was nog nooit zo duidelijk geweest dan vandaag, we waren vermoedelijk de eerste duikers die hier kwamen. We ontmoetten er 3 zoetwaterkreeftjes.
De overige bezienswaardigheden werden tijdens een rustige stijging waargenomen en met de vele vissen rondom ons op het plateau aan het vliegtuig (-3m) was deze laatste van 2006 een waardige afsluiter.
Dat Michel en ik nog een lekkere pint pakten tijdens de debriefing hadden jullie wel kunnen raden, niet ?
Dat 2007 evenzeer mag bedoken worden en ik wens jullie langs deze weg reeds een gelukkig nieuwjaar !
Bompa Rudy.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Kirsten



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 205
Woonplaats: Vilvoorde

BerichtGeplaatst: Zo 31 Dec 2006 0:09    Onderwerp: Reageer met quote

Zolang het niet duiken in 't glas is................ Cool

Aan allen ook van mij een prettig eindejaar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Duikverslagen (korte) Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group