Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
Oproep: nieuw avonturen programma op '��n'

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bart
Site Admin


Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 79
Woonplaats: St Stevens Woluwe

BerichtGeplaatst: Vr 06 Jun 2008 17:23    Onderwerp: Oproep: nieuw avonturen programma op '��n' Reageer met quote

Ik kreeg vandaag een mailtje van Valerie Daems (Casting Assistant) van Kanakna Productions nv. Zij zoeken kandidaten voor een nieuw avontuurlijk programma 'Mercator':

Naar aanleiding van het gloednieuw avontuurlijk programma Mercator voor ��n, ben ik op zoek naar leuke kandidaten die houden van een andere manier van reizen, andere sporten en/of interesse hebben in andere culturen. Jullie organisatie lijkt me een interessante manier om in contact te komen met mogelijke kandidaten.

Met volgende oproep:
Quote:
E�n en Kanakna Productions zoeken:

Kandidaten voor �Mercator�:

Mercator is een gloednieuw avontuurlijk spel- en reisprogramma dat zich voor een groot gedeelte van de tijd afspeelt op een zeilschip. De bestemming van de reis is onbekend.

Kandidaten dienen ouder te zijn dan 18 jaar en zich vrij te kunnen maken van 16 sept tot en met 31 okt 2008.

Interesse? Surf dan snel naar www.kanakna.com en klik door op casting & job opportunities. Inschrijven kan tot 10 juli.


Indien jullie willen heb ik ook haar e-mail en telefoon voor meer info.

Groetjes,
Bart.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Chantal



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 122
Woonplaats: Brussel

BerichtGeplaatst: Wo 11 Jun 2008 11:05    Onderwerp: MERCATOR Reageer met quote

't Zal voor een andere keer zijn Wink
Ben wel benieuwd naar het programma
Groetjes
Tal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Chit Chat Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group