Terug naar de homepage
Welkom bezoeker
   
Log in voor de ledensectie Stuur een bericht naar het bestuur van Diving Zaventem
Ga terug naar de hoofdpagina
10 daagse liveaboard Egypte (geannuleerd)

 
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Duikactiviteiten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Guy



Geregistreerd op: 31-3-2004
Berichten: 170
Woonplaats: Brussel

BerichtGeplaatst: Wo 28 Apr 2021 14:02    Onderwerp: 10 daagse liveaboard Egypte Reageer met quote

Activiteit ingevoerd via de Agenda - !!! geannuleerd op 10/05/2021 !!!

Datum: 2021-11-11 06:00     Inschrijven: moet je doen via de agenda.

Dag iedereen,

Zoals beloofd wat info en prijzen over deze 10 daagse liveaboard.


Wanneer: van 11/11 tot 21/11/21 ( normaal gezien moeten we van de boot op 21/11 om 10u )

Boat: Firebird ( noemen ze comfort clas, maw basic maar al wat je nodig hebt )
De boot bied plaats voor 16 pers., iedere cabine heeft airco
https://www.divingworld.nl/BESTEMMINGEN/De-Rode-Zee/Egypte/Liveaboard-Boten-Egypte/Firebird/

Wat kost dat:
( divingworld )
Helaas heb ik momenteel nog geen vluchten beschikbaar voor november. Om deze reden heb ik er even een indicatieve vluchtprijs van 550 Euro inclusief 20kg bagagevrijdom bij gezet. Zodra de vluchten boekbaar zijn kan dit iets lager of iets hoger uitvallen.

( Het zou kunnen dat we op Hurghada moeten vliegen door gebrek aan vluchten op de 11de en den 21ste momenteel zijn er veel vluchten geschrapt .
Dat betekend indien we op Hurghada vliegen nog een busreis van ongeveer 3u hebben tot Port Ghalip. )

- indien ik aan 16 personen geraak 1060 euro p/p voor de liveaboard.


Inbegrepen:
Transfers van/naar de boot
nachten aan boord in een hut op indeling
Verblijf op basis van volpension: snacks, koffie, thee, mineraalwater & frisdrank in fles
3-4 duiken per dag voor 5 dagen (inclusief nachtduiken buiten de Marine Parks) en 2 duiken de laatste dag – géén duiken op de dag van aankomst & vertrek
Tanks (12L), lucht, lood & diensten van de duikgidsen
GRATIS NITROX! (niet restitueerbaar)
Laatste nacht aan boord of in een 4* hotel op basis van halfpension (afhankelijk van bootschema)
Zekerheid van een ANVR, SGR & ook Calamiteitenfonds aangesloten bedrijf

Niet inbegrepen:
€ 15 administratiekosten per boekingsformulier
€ 2,50 calamiteitenfonds (per 9 personen)
€ 5 per persoon SGR bijdrage
Eventueel af te sluiten reis-, duik- en/of annuleringsverzekering indien gewenst
Alcoholische dranken & blikjes frisdrank
Huur uitrusting/materiaal indien gewenst (dient vooraf gereserveerd te worden)

Kosten ter plaatse:
Tip voor de bemanning en voor de gids circa € 60 tot 75 per week (naar tevredenheid)
Visum voor Egypte bij aankomst US$ 25 pp
Lokale toeslagen = 10 dagen Marine Parks route € 20,- per persoon (kan indien gewenst ook vooraf op factuur voldaan worden)

Notities:
Verplicht duiken met decoboei en per buddy paar 1 duiklamp
Marine Parks: Voor cruises naar de Brothers, Deadalus, Rocky & Zabargad dient u minimaal 50 gelogde duiken te hebben.
Er zijn geen nachtduiken binnen de Marine Parks.
Snorkelen & zwemmen is niet toegestaan binnen de Marine Parks.

Diverse landen nemen op dit moment maatregelen ter beperking van de verspreiding van het coronavirus. Reizigers die op reis gaan kunnen hiermee geconfronteerd worden. ​Op deze website (die overigens niet alleen toeziet op de situatie van Corona) tref je per land actuele maatregelen aan: https://www.iatatravelcentre.com/world.php

Check ook alle risico’s en andere belangrijke informatie (niet alleen omtrent corona) op de website van het Ministerie van Buitenlandse Zaken:https://www.nederlandwereldwijd.nl/reizen/reisadviezen

LET OP: de voorwaarden per land kunnen dagelijks veranderen. Check beide websites dus regelmatig.



Ik heb een optie van een week op de boot, dus schrijf aub zo vlug mogelijk in, indien niet genoeg mensen van Diving Zaventem vraag ik mensen van andere clubs en vrienden.

Inschrijven doe je op de website van Diving Zaventem !!!!


Indien vragen hoor ik het wel.

Beis
Guy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Diving Zaventem Forum Index -> Duikactiviteiten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group